"Daca puterea e un tipat, atunci vietile oamenilor sunt traite in ecoul tipetelor altora. " 

Salman Rushdie

19 august 2010

Farfum de fericire



Inca mai simt atingerea ta si glasul tau si cantul tau...
Inca suntem acolo , doar noi , aruncati in uitare..
Luna, inca, ne vegheaza prinzandu-ne in par aurul timpului..
Usor ,pe aripi de fluturi, si ei imbracati in mantia dragostei, ne contopim cu norii, cu stralucirea timida a cerului.
Iti jur ! Am atins o stea! Am inchis-o intr-un zambet gingas si ti-am daruit-o.
Iti jur! Am scris pe cer, cu murmurul ochilor, povestea unui suflet.
Apoi, n-am mai avut putere nici sa mai arunc o ultima dorinta peste lumea ta si m-am abandonat in marea ochilor tai si m-am inecat in suflul buzeler tale...
Nu stiu ce s-a mai intamplat... poate ca am zburat pe o geana de timp, sau poate te-ai abandonat si tu in pulberea divina ce ne inconjura..sau poate ...nu stiu...
M-a trezit vibratul strident al unei gaze ce vroia sa se aseza pe o pala de vant.
Eram doar eu , eu si amintirea unui rai  negru presarat cu cantul stelelor si focul ochilor tai...
Am visat nu-i asa ? Nu ai fost acolo...
Cu toate astea mirosul tau inca m-a imbata cu tine..
Cu acelasi fior, te voi astepta , invaluia in mantia unui nor...
O , nu voi mai adormi...
Macar de-as stii daca ai fost tu sau altul...sau poate, doar capriciul unui luceafar mut.


9 comentarii:

  1. Frumos, o contopire intr-un vis...

    RăspundețiȘtergere
  2. # Superb! niste sentimente innodate cu placere...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc.
    Dar ce e frumos dureaza putin..
    Abia am realizat ca am visat frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pot spune,ca m-am regasit in aceasata istorisire:) asa de frumos.:)de starea asta sunt cuprinsa si eu acum,e ceva minunat,dulce si nu neaparat vis:):> felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos
    Ma bucur ca te regasesti..:X , e un sentiment asa pur si frumos:X

    RăspundețiȘtergere
  6. e trist cum trecutul te bantuie si nu te lasa deloc in pace, dar e si frumos , ca nu te lasa sa dai drumul viselor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Visele devin povesti care contin un amestec de detalii reale si false. Acestea sunt considerate de unii ca fiind surse puternice de informatii cheie care iti pot schimba viata.....(:-*)

    RăspundețiȘtergere