"Daca puterea e un tipat, atunci vietile oamenilor sunt traite in ecoul tipetelor altora. " 

Salman Rushdie

16 august 2010

Fictiune.


Fictiune. 

Nu mint. Imi construiesc propria relitate.

Nu exageraz.Fauresac lumi.

Iarasi fictine.

Sa-ti spun un secet.

Eu nu exist. Prin cuvant ma defindesc. Po fi verde si galben in acelasi timp.Pot fi aici si acolo.Pot fi haos, Colt de stea . Pot fi tu, el sau ea fara sa-ti dai seama.

De unde te cunosc?! Din paginile timpului.

Ce vreau de la tine?! Nimic.

Cum nimic? Nimic. Banuiesc ca asta nu valoreaza asa  mult pentru tine.Mi-l poti da? amintire...

Nuu, nu aberez... e asa important!. Lumea nu a fost creata din Nimic ?!

Vezi...Mi-l dai ?

Bine atunci...

Asta a fost tot. Am plecat. 

Unde? Nu mai conteaza .

Acum de ce plangi? 

Nu minti. Nu ma iubesti. Nu stii cine sunt.

Atunci astepta-ma!!

Cat?

O zi , un veac , o speranta , credinta, impacare.

De ce nu plang?!Nu stiu. Nu pot.

Trebuie sa plec. Te iubesc.Te iubesc din nimic, pentru nimicul cu care imi umpli gandul, pentru nimicul pentru care mai facut de multe ori sa plang.

Adio!! sau Pe curand...


5 comentarii: