"Daca puterea e un tipat, atunci vietile oamenilor sunt traite in ecoul tipetelor altora. " 

Salman Rushdie

16 august 2010

O stea in buzunar:X


Parfum de fericire, putina culoare peste zilele gri de un monoton molipsitor, o raza gingasa ce imi cuprinde intreaga fiinta si iarasi culoare , multa culoare si miros de lacramioare.

Colt de rai ce te-ai coborat in lumea mea, cui ii datorez miile de stele ce ard pe cerul negru ca o hartie arsa de timp? cui ii datorez dulcea mangaiere ce mi-ai prins-o in par ?

Oare nu visez..oare atingerea ta ca briza dragostei  nu-i rupta dintr-un colt de iluzie.?Esti chair tu?!!ai  venit din infinit si te-ai coborat ,surazand , cu chipul tau blond al copilariei , in oglinzile sufletului meu....Ce uimit cred ca ai fost atunci cand te-ai zarit  in strafundurile intregii mele fiinte si te-ai scaldat in sunete colorate. Si mai uimit banuiesc ca ai fost cand m-ai gasit intre cuvinte si glas de ingeri, intre suspin de fericire si rasul dement al melancoliei sau in dulcea visare a unei dimineti de primavara cand ne trezeam ninsi de alb imbatisati de miros liliachiu de fericire.

Acum stiu ca esti real, caci tu insuti mi te-ai desenat pe cerul sufletului meu , m-ai prins de mana si ne-am ascuns dupa un nor , dupa un soare , dupa un zambet , dupa noi insine... 


Un comentariu: