"Daca puterea e un tipat, atunci vietile oamenilor sunt traite in ecoul tipetelor altora. " 

Salman Rushdie

22 august 2010

Ti-as fi inchinat tie lumina ochilor mei.


As fi incercat sa prind un cuvant ce semana cu tine, dar l-as fi pierdut in niste ochi straini.
As fi vrut sa fii tu, in fiecare culoare si fiecare cant , dar n-ai fi fost.
As fi mers ca o umbra pe cerul umed, strivind ultimii nori ce mi se opuneau si t-as fi cautat.
As fi rupt si ultima stralucire din cine stie ce soare mut si ti-as fi dat-o in schimbul unui suras.
M-as fi luptat cu vantul si timpul sa te aduc aproape...dar totul ar fi fost in zadar..
As fi renuntat, iar ultima lacrima ar fi ingenunchiat la mormantul amintirii tale...
Daca glasu-mi ar fi putut purta doliu atunci as fi imprumutat din tacerea zarii si m-as fi aruncat in abisurile sufletului.
Dar nu am facut nimic din toate astea ... Nici macar nu ti-am inviat chipul si nici respiratia dulce ce ma invaluia in miresme.

.....


Ce folos..Totul a murit in clipa cand am taiat cerul in doua cu o linie desenata cu neiubire si am sarit in gol ca doi beti de prea multa fericire.


12 comentarii:

  1. frumos,dulce,imi placeeeee:>

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos ...felicitari :) ..totul vazut prin ochi de copil

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu imbratisezi mai mult decat lumina sufletului tau ..tu incerci sa te ridici pana la stele sa le mangai cu speranta .Continua ..le vei atinge , vei prinde una din ele si ti-o vei prinde-n par ..felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,eu sunt Madalin,imi place siteul tau,articolele si fotografiile publicate sunt bune,in general imi place sa vizitez siteuri si bloguri ca sa vad cum gindesc si ce opinii au alte persoane,eu sunt nascut in Nehoiu ,Nehoiu e un frumos orasel din Judetul Buzau si imi pare rau ca nu mai pot locui acolo, daca vrei intra aici si vei gasi un blog cu recopilari de Asasini in serie,e foarte incitant ,chiar daca e in alta limba are traductor incorporat.Daca vrei sa iti promovezi blogul,inscrie-l in acest Directorio web SEO , este un director web gratuit,oricum vreau sa iti recomand un blog interesant si un forum gratuit unde,la fel,iti poti prezenta blogul si in general poate fi o solutie buna pentru a primi vizitatori. Salutari din Madrid,aici locuiesc acum

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumusc mult Racla pentru aceste cuvinte alese ..
    Voi continua, voi prinde o stea si o voi strecura in postarile de pe blog, impartasind tuturor celor ce vor sa ma citeasca franturi din gandurile si emotiile mele :X

    RăspundețiȘtergere
  6. O dorinta, o sacrificare pentru cineva... apoi un regret "ca doi beti de prea multa fericire." in iubire unele persoane spun ca prea mult nu exista, aici ai relatat ca exista... eu am trait asemenea sentimente... mult prea sus ca sa ma ridic....

    RăspundețiȘtergere