"Daca puterea e un tipat, atunci vietile oamenilor sunt traite in ecoul tipetelor altora. " 

Salman Rushdie

18 august 2010

Cine suntem?



Si ajungem la rascuce de drumuri, unde trebuie sa alegem intre soare si vant.. intre tine..si tine...
Cine sunt? De unde vin?Incotro ma duc?
De multe ori nu mai stim cine suntem, sau macar cine am vrea sa fim. Ne mulam pe personalitatile altora si ajungem sa facem lucruri pe care nici nu ni le imaginam... Devenim camelionii propriilor vieti, ascunzandu-ne in propriile umbre, temeri, ganduri.
Confundare lenta. singura cu cei din jurul nostru.
Avem un vis, un tel...ambitii...dar de ce nu le indeplinim..?!
Oare e prea grea povara propriilor trairi?


Privind in jurul nostru, observam ca printr-o panza deasa de regrete lucruri care candva erau totul pentru noi.
Ce stupid.Pierduti in propriile vise.
Oare de ce s-a ajuns aici..?

Am impresia ca de cele mai multe ori vrem sa ne batem joc de ratiune.
Cine spune ca asa e bine sau rau...
Si asa in lupta asta cu noi insine ne pierdem in neantul propriei fiinte...





( Habar nu am de ce am scris la plural... poate ca asa am simtit ).

7 comentarii:

  1. atat de adevarat ..
    felicitari .. nu multi reusesc sa realizeze acest lucru .. aceasta inconstienta prin care trec.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult..
    Ma bucur ca ti-a placut :X

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru ca am uitat... pentru ca am uitat sa traim, trist dar adevarat!
    Cine mai savureaza dimineata, cine mai imbratiseaza soarele cand ne da salutare?...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte putini...pentru ca oamneii s-au obisnuit cu asta..
    In fiecare dimineata soarele ne imbratiseaza.. iar noi credem ca asa se cuvine...gresit!
    Ceea ce se repera devine monoton, facandu-ne sa uitam adevarata valoare a lucrurilor simple..:(

    RăspundețiȘtergere
  5. idei impresionante..as putea sa fac o analogie:

    ne pierdem in viata de zi cu zi, uitand ca lumea poate fi modelata usor dupa vointa noastra (si nu invers) la fel cum ne pierdem noaptea cand dormim, in lumea visului, inecati in lipsa de luciditate :)
    de-asta imi plac mie visele lucide:X

    RăspundețiȘtergere
  6. frumos:) adesea imi puneam si eu intrebarea asta:x sau de fapt intrebarile.omul vrea tot mai multe,si uita ca lucrurile simple ne fac cu adevarat fericiti:x bine ca mai exista si oamnei ca noi:x va multumesc ca existati,si ca imi faceti viata mai frumoasa:X >:D<!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce sentiment placut ai cand ceea ce scrii este apreciat:x
    Sentimentele sunt reciproce Madalinna:X

    RăspundețiȘtergere