"Daca puterea e un tipat, atunci vietile oamenilor sunt traite in ecoul tipetelor altora. " 

Salman Rushdie

6 septembrie 2010

Din nou toamna.


Verde uitat in adancul verii si mai apoi pierdut in singurul cuvant pe care l-am scris ...apoi liniste

Ruginiu asternut peste inima si cantul meu, ingropat in miile de lacrimii dulci ale singuratatii.

Covor de ganduri pastelate peste pamantul deja rece si melancolic.

Acestea sunt cateva dintre semnele unei toamne lungi unde trairile se contopesc cu degradarea lenta a naturii, iar viata isi aduna farama de tribut. Mi-e ciuda ! Vreau sa plec si eu cu pasarile departe, acolo, sa ma intind din nou lenesa la soare si sa ma stramb atunci cand lumina mi se loveste de tample. Vreau sa simt si eu vantul in fata, sa-mi franga aripile, iar eu cu mai multa indarjire sa-l infrunt si sa-mi impun propria vointa. 

Vreau sa fiu culoare si sa cer tribut naturii...vreau sa fiu blond in mana ta sau roscat inima altuia.

Vreau sa fiu un nor , ce-ti toceste privirea si te provoaca sa-l privesti obsedant...Cu ce seamna?Iar acum sa-ti mangai sufletul , aducand un zambet in coltul gurii..Aaaa..seamna cu o inima,,

Si cu toate astea vreau sa fiu Om ! Sa visez ca sunt topita in ochiul drept al tomanei si renascuta de cel stang, sa-i simt mirosul pe pielea frageda, sa-i traiesc bucuria prin cuvinte si s-o pedepsesc cu propriile capricii.




8 comentarii:

  1. Iuli,ca de obicei...
    şi,ca de obicei,eu nu pot decât să-ţi mulţumesc...mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. imaginea e foarte frumoasa. din pacate insa ... eu nu vad in partea textului decat niste figurine ;;) ... si nu vorbesc cu figuri de stil. cred ca al meu calculator nu are fontul pe care l-ai folosit instalat ... imi faci un rezumat te rog? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. multa sensibilitate si armonie in trairile tale....:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos eram clopotel:X
    Da Lorelei :(..iar a venit toamna..;-<

    RăspundețiȘtergere
  5. Se face toamna...dor fosnetul frunzelor si un vant tipator....minunata postare......

    RăspundețiȘtergere