"Daca puterea e un tipat, atunci vietile oamenilor sunt traite in ecoul tipetelor altora. " 

Salman Rushdie

31 august 2010

4.toamna.2010,


Ce iti pasa tie ,toamna daca tip si iti sparg in mii de bucati oglinda ruginie si ti-o atunc inegal peste minuni si credinte? 

Ce iti pasa tie, suflet mut daca te smulg din lumina dragostei si te inec in intuneric?

Ce te chinuie pe tine,culoare stearsa din mintea unui pictor dement?

Ce te-ai face copil visator daca mana ce te apara acum,  s-ar topi in neant ?




Nu ti-ar pasa toamna mea, nici  de ti-as frange calmul, nici de te-as topi cu caldura inimii mele...

Sufletel.. doar o lacrima de pe obraz tau blond si ai putea chema ingeri..te-ar ploua cu lumina ochilor lor..te-ai intalni cu gandurile lui ca mai apoi sa-i simti din plin iubirea firava ,la palpaitul unei lumanari.

Culoare, iubita mea,te chinuie dorul...Un dor nebun, demn numai de tine, o pasiune eterna pentru acel verde palid in care te-ai pierdut de atatea ori...Te vei stinge, scumpa mea.Vei muri intr-o zi de toamna tarzie, in bratele albe ale unei pagini,ingropata de un varf de pensula...Adio...

Copilas,copilas..Cu surasul tau ai lua marea in palme si ai putea merge pe pene de inger..Stai ,esti deja unul.Hazard.Un om are grija de surasul tau senin si te invata sa zbori cu stelele printre vise.Dragul meu, te-ai murdatit cu praf de om..acum pari unul dintre ei..Iar daca nu vei mai vedea chipul de te alina, nu te speria e in sufletul tau prins cu raze de luna..

..P.S. -  Ce-as fi eu fara umbra de ecou a unui nebun beat de sentimet...?

Imaginatie.




16 comentarii:

  1. ehe toamna ... o zona tampon intre cald si frig. crezi ca ar vrea sa pastreze caldul sau sa aduca frigul ? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant..imi place cum ai combinat unele cuvinte..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos:) bravoo..toata aprecierea:> take care!pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. gingaş,gingaş...

    îţi mulţumesc!>:d< atât de mult

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place f mult.si ai pus cateva intrebari f dragute ;)) ar fi interesant sa si dai un raspuns la ele :D.si melodia e f draguta :)
    si fundalul asta nou cu papadia e superb :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos tuturor:*
    Tzzumbi - e vorba despre o toamna personalizata, una umana.. sau cel putin asa mi-am imaginat;))
    Buffy - poate ca nu toate expresiile sunt reusite insa nu am facut altceva decat sa redau ceea ce am simtit in momentul acela:X.
    Madalinna - take care too! popicei multi :*
    Delilah - Am dat raspunsurile la intrebari potin mai jos ;)):X
    Iulian - Nu pot decat sa-ti multumesc cu riscul sa ma repet:*... e primul premiu :">...:X
    Purpur de Miozotis - >:D<:X:X
    Inca odata va multumesscc:X

    RăspundețiȘtergere
  7. cuvinte-ganduri si intrebari...scri frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  8. "la palpaitul unei lumanari"..aici sa-ti scrii gandurile..o lumanare poate face ceea ce soarele nu reuseste..daruieste lumina pana si noaptea .Felicitari fluture frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  9. :Ce-as fi eu fara umbra de ecou a unui nebun beat de sentimet...?

    Imaginatie.


    "
    Foarte bine spus

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai foarte multa inspiratie. Vorbesti in jocuri de cuvinte si asta-i minunat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunat!Imi place foarte mult cum scri!Postarile tale sunt aparte si sentimentele transmise ajung acolo unde vrei sa ajunga.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai o imaginatie foarte bogata.Vad ca ai facut si tu curat în lada cu vise...

    RăspundețiȘtergere
  13. o da toamna iarna...sa vezi cum cerem caldura:))"Vreau s vina varaaa!" si vara "vreau sa vina iarnaaaa mor de caaald ! " :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumos altceva nu am ce sa mai spun ;)..
    iar melodia aia..e superba..:D
    mai ales acordul ala de pian :-<
    imi aminteste cand virgula ;)) cantam si eu :-<
    ..
    Frumos scris tot..
    :D
    imi place blogul tau ;;)

    RăspundețiȘtergere