"Daca puterea e un tipat, atunci vietile oamenilor sunt traite in ecoul tipetelor altora. " 

Salman Rushdie

6 septembrie 2010

forget me!


Lasa-ma sa ma agat de un ultim zambet, saruta-mi dulce fruntea alba.. apoi prinde-ma de mana si uita-ma.

Inger pribeag ce mi te-ai cuibarit in suflet,esti cel ce m-a acoperit cu mantia sa alba si mi-aadus primavara in suflet ,prinzandu-mi sarutul sau langa tampla dreapta si iubirea in inima.

Inger nascut in zapada destinului ,  esti cel ce s-a topit  cu mine in acea picatura dulce de vara ,si ne-a lasat sa cadeam apoi in pulbere de stele.

Inger rece ce ai uitat care iti e cerul,de ce te-ai ascuns  in obrajii aprinsi a vre-unui mac uitat de timp?

Esti inger ,eu om ..cu ai putea crede ca as putea macar sa te ating fara sa-ti murdaresc chipul cu pete de om. ...?!!


Violin - Sad Romance
   

3 comentarii: