"Daca puterea e un tipat, atunci vietile oamenilor sunt traite in ecoul tipetelor altora. " 

Salman Rushdie

29 august 2010

Gri.


Pare trist...

Dar e monoton...

Un gand ma atinge, apoi ma lasa sa stau intr-o balta de necuvinte.Ce se intampla cu mine?Fiorul straniu al melancoliei ma invaluie cu griul sau si ma poarta departe, pana in uitare.Pur si simplu, nu ma mai pot gandi la nimic, iar daca as vrea sa o fac gandurile ar navali peste mine inecandu-ma in  in soaptele vantului, sau in lacrimile ploii.

Si toate astea din cauza cerului. Doar el este vinovat pentru ca s-a reflectat in ochii mei lasandu-i stersi...Ce vina am eu, ca el a devenit asa tocit...Nu stiai? Timpul l-a tocit, sau poate norii, sau poate luna..s-au de ce nu...chiar eu.Uite ca din nou ma contrazic. Imi place sa dau vina pe el pentru totul.....DAr pana la urma ce conteaza care pe care a tocit?Obisnuita ne va cufunda pe amandoi in uitare, iar norii...ei... ei ne vor sta la capatai , aruncand cu nisipul amintirilor peste pamantul nepasator si rece... Iar acum ..crezi ca sunt trista? Nu, te inseli..sunt doar o umbra a cerului, a griului sau, a vointei timpului ce pare a-l toci si mai tare ducandu-l mai departe de mine, stergandu-mi culoarea ochilor si mai mult... ....Uite-i au ramas gri....


7 comentarii:

  1. tristete in cuvinte:)....cauta albul le contine pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu scrii minunat:X
    Eu doar desenez...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eram clopotel - Voi incerca sa separ negrul si albul in asta va mai dura ceva timp.A fost asa urat ieri:-ss
    Lorelei- Multumesc frumos:*...Chair daca desenezi o faci intr-un mod special:*..Superr:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place stilul tau.Scri lucruri faine.Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tristetea e buna si ea te poate face sa reflectezi asupra faptelor tale, asupra sufletului tau. Dar tristetea prea adanca si de prea lunga durata poate duce la ceva neplacut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer in general nu sunt trista, dar fiecare dintre noi are momentele sale;))..>Vrea urata de afara si-a pus amprenta pe cateva dinte posturile mele;)).

    RăspundețiȘtergere