"Daca puterea e un tipat, atunci vietile oamenilor sunt traite in ecoul tipetelor altora. " 

Salman Rushdie

4 august 2010

Doar o amintire ...


Timpul trece... toate sunt ingropate in desertul amintirilor:D

Acum cativa ani  imi ziceam :"CAnd voi fi mare ma voi face arheolog, sa descopar lucruri de mult uitate". Mult timp m-a fascinat acest tel ... Cu timpul am renuntat, caci atunci cand descoperi lucruri de mult uitate... lucruri sau sentimete care candva ti-au apartinut te cuprinde o senzatie  de melancolie , iar intrebarea "De ce ? " e repetativa, obsedanta...

Multe au fost ingropate..iar dupa o vreme le-am scot iarasi la lumina, ramanand cu un gust amar.Ce a ramas din ele..??!! Doar atat ??!!  Miroase a vechi, a lanced... De ce nu le-am lasat acolo, inviindu-le doar in amintirile mele,unde erau vesnic frumoase, mirosind a lacrimi de resemnare ale norilor. Simt ca nu mai am putere sa le privesc ...Doamne.. mai bine le ingrop iarasi, si imi impun sa uit acceasta intamplare nefericita .

Mi se face rau.. Simt nevoia sa o iau de la capat, dar nu mai am putere...Iarasi imi zic ca va fi iarasi bine ( poate ca ma mint..dar e o minciuna ce iti da speranta). O amagire fortata , continua, ce ti se infiripa in suflet , isi face un adapost cald si nu te mai paraseste niciodata ...

Imi doresc sa plec departe... departe de tot..insa stiu ca nu rezolv nimic.., doar prelungesc agonia unui suflet ranit,tradat..mintit...Dar poate cine stie:D ... Se spune ca Dumnezeu inchide o usa pentru a deschide alta ..asta mai devreme sau mai tarziu.. .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu